3.parti servis ve platformlarla entegrasyonlar
Adobe Sensei
E-ticaret Entegrasyonları
Elastic Search Engine
ERP Entegrasyonları
Fastly CDN
Gelişmiş Kampanya Modülü
Google Tag Manager Entegrasyonu
Magento 2
Marketing Mailing Entegrasyonu
Newrelic
Ölçeklenebilir mimari
Özel Sayfa Tasarımı ve Uygulaması
Page Builder
Pazaryeri Entegrasyonları
PIM Sistemi ile Ürün Yönetimi
Responsive Tasarım
Satış Ortaklığı Entegrasyonları (Affiliate)
SEO/SEM Geliştirmeleri
UX, Tasarım

“Biz gerçek güzelliğin kalpten geldiğine inanıyoruz. Bizim için güzellik hoş bir yüzden daha öte; aynı zamanda iyi hissetmek ve iyilik yapmak anlamına gelir.” mottosuyla serüvenini başarıyla sürdüren The Body Shop ürünlerini severek kullanacağınıza inanıyoruz.

Kozmetik, cilt bakımı ve parfüm kategorilerinin önde gelen mağazalar zinciri The Body Shop, Türkiye’de Magento 1 altyapısıyla hizmet veren online satış kanalı thebodyshop.com.tr’yi MNM partnerliğiyle yeniledi. Magento 2 Commerce Cloud ile geliştirilen yeni site, markanın global arayüzü uygulanarak güncel The Body Shop çizgisine kavuştu.

E-ticaret müşteri alışkanlıkları da dikkate alınarak responsive olarak hazırlanan yeni arayüzün tüm cihazlarda ve farklı çözünürlüklerde optimum kullanıcı deneyimine sahip olması sağlandı.

Elastic search altyapısı ile oluşturulan arama sistemi sayesinde ziyaretçilerin arama terimleri için en iyi ve en ilgili sonuçların en hızlı şekilde listelenmesi sağlandı.

Sisteme dahil edilen gelişmiş kampanya modülüyle karmaşık kampanya kurgularının teknik bilgiye ihtiyaç duyulmadan kurgulanabilmesi ve planlanan tarihlerde aktif ya da pasif olacak şekilde devreye alınabilmesi sağlandı.

Adobe Magento Commerce Cloud sayesinde alışveriş sitesine kampanya dönemlerinde ya da yüksek trafik beklenenen dönemlerde sistemin ihtiyaç duyulan kapasiteye ölçeklenebildiği bir yayınlama sistemi kazandırıldı.

MNM’nin sağladığı PIM (Ürün Bilgi Yönetim Sistemi) ile ERP’den gelen ürün bilgilerinin farklı bir katman üzerinde zenginleştirilerek satışa hazır hale getirilebileceği bir ortam oluşturuldu.

Çeşitli affiliate entegrasyonları gerçekleştirildi.

SEO/SEM için temel ve gelişmiş düzenlemeler tamamlanarak markanın dijital pazarlama ve arama motoru optimizasyonları için gereksinimleri karşılandı.

Yapay zeka ve makine öğrenmesi kullanan Adobe Sensei ile üçüncü parti bir çözüme ihtiyaç duymadan tavsiye sistemleri ve kişiselleştirmeler gerçekleştirilerek en iyi kullanıcı deneyiminin sunulması hedeflendi.

Magento 2 Commerce Cloud’un Content Staging yeteneği sayesinde içeriklerin planlanması, test edilmesi ve müdahaleye ihtiyaç duymadan günün herhangi bir saatinde devreye girmesi ya da devreden çıkması mümkün hale getirildi.

Yönetici kontrolüne bağlı ürün yorum özelliğiyle müşterilerin alışveriş ve ürün deneyimlerini kolayca paylaşabilmeleri sağlandı, bununla birlikte temel anlamda user-generated content kurgusu oluşturulmuş ve özellikle ürün detay sayfalarının dinamik ve güncel kalması sağlanmış oldu.

Magento’nun Page Builder arayüzüyle herhangi bir kod ya da tasarım bilgisine ihtiyaç duyulmadan özel içerik ve kampanya sayfalarının markanın editörleri tarafından teknik desteğe ihtiyaç duymadan yaratılabilmesi ve yayınlanabilmesi sağlandı.

Üçüncü parti entegrasyonlar olarak PayU ödeme entegrasyonu, Setrow marketing entegrasyonu ve e-fatura entegrasyonları gerçekleştirildi.

Trendyol marketplace entegrasyonuyla birlikte markanın farklı satış kanallarıyla entegre bir şekilde satış yapabilmesi sağlandı.